Wat heeft digitaal ondernemen te maken met Kwasa? Dat vragen we aan Liane Vroom, mede eigenaar van Emerce.
Emerce biedt een media platform voor digitaal ondernemen. Nationaal gericht en veelzijdig want ze hebben verstand van ecommerce, marketing, media, techniek en innovatie. Voor digital business kloppen banken bij hen aan en ook ondernemers in de gezondheidszorg en andere (middel)grote bedrijven. Liane en haar echtgenoot zijn de grondleggers van Emerce en werken samen met twintig collega’s en een netwerk van freelancers. Deze energieke ondernemer schudt zelf de handen uit de mouw. Ze is verantwoordelijk voor de video en event planning en budgettering. Het is dan ook haar idee om iets extra’s toe te voegen en bedacht de Kwasa wijnen als geschenk voor hun relatie netwerk. Voor congressen en events schakelt Emerce sprekers in. Aan hen wilde Liane een mooi geschenk overhandigen en dat zijn de Feel Good Wijnen van Kwasa geworden. Met succes. De wijnen vallen in goede aarde.
Kwasa doneert een deel de verkoopopbrengsten aan educatie en microkrediet verstrekking in het armste gebied in Zuid-Afrika. Dit past helemaal in het gedachtengoed van Emerce. Al jaren lang brengt Emerce digitalisering in het hart van het bedrijfsleven verder.
Inmiddels werken de zoon en dochter van Liane en haar man ook in het bedrijf. Deze generatie zet ook weer hun specifieke kennis en expertise in om digitalisering voor iedereen bereikbaar en behapbaar te maken. Kwasa’s Feel Good Wine is een mooi symbool voor hun motto: Emerce verbindt, door middel van contacten en innovatie langs de as van content. Met de feelgood wijnen van Kwasa dragen we ook bij aan verbinding middels educatie.
Benieuwd naar Emerce? Lees verder op: https://www.emerce.nl/.